طلا و مس
امشب بعد از مدت ها تحت تاثیر حرف و نظر مسعود فراستی تو جشن تولد یک سالگی برنامه ی 7، رفتم و فیلم طلا و مس رو کرایه کردم و دیدم...
فوقِ فوق العاده بود...
خدا امتحان میکنه ما آدما رو، تا بسنجه، تا بفهمیم، صبرمون رو، استقامتمون رو
آدمای بزرگ رو خدا با مصائب بزرگ امتحان میکنه و آدم های کوچیک رو با مشکلات پیش پا افتاده
تو مشکلات و سختی ها، شاکر بودن، صبور بودن، مهربان بودن... کار آدم های بزرگه
محبت، محبتی که انسان درک کنه و پیدا کنه ریشه اش به خود خدا میرسه
فهمی که انسان بفهمه و بفهمه و بفهمه که خدا هم هست
خدا غیر اینکه هست، نزدیکم هست
خیلی هم نزدیک
و خیلی خیلی هم نزدیک تر
با خدا بده بستون کنه
نا امید نشه
بی ریا باشه
عاشق باشه
بشوی اوراق اگر هم درس مایی
که علم عشق، در دفتر نباشد
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۹۰/۰۲/۱۱ ساعت توسط مدیر
|
دنيا همه هيچ و كار دنيا همه هيچ