امشب بعد از مدت ها تحت تاثیر حرف و نظر مسعود فراستی تو جشن تولد یک سالگی برنامه ی 7، رفتم و فیلم طلا و مس رو کرایه کردم و دیدم...

فوقِ فوق العاده بود...

خدا امتحان میکنه ما آدما رو، تا بسنجه، تا بفهمیم، صبرمون رو، استقامتمون رو

آدمای بزرگ رو خدا با مصائب بزرگ امتحان میکنه و آدم های کوچیک رو با مشکلات پیش پا افتاده

تو مشکلات و سختی ها، شاکر بودن، صبور بودن، مهربان بودن... کار آدم های بزرگه

محبت، محبتی که انسان درک کنه و پیدا کنه ریشه اش به خود خدا میرسه

فهمی که انسان بفهمه و بفهمه و بفهمه که خدا هم هست

خدا غیر اینکه هست، نزدیکم هست

خیلی هم نزدیک

و خیلی خیلی هم نزدیک تر

با خدا بده بستون کنه

نا امید نشه

بی ریا باشه

عاشق باشه

بشوی اوراق اگر هم درس مایی

که علم عشق، در دفتر نباشد