نمیخوام از تمام کسی دفاع یا تمام کسی رو رد کنم، اما...

امام علی (ع): اگر جاهل ساکت می ماند...
شنیدین میگن مرد و حرفش؟
تو مرام جناب مهندس موسوی این ضرب المثل یکمی تفاوت داره،
ایشون اعتقاد به " مرد و سودش، حرف باد هواست" دارن.
موسوی در مناظرات قبل انتخابات: خب آدم که از قانون فرار نمیکنه، از قانون استقبال میکنه، دوست هم نداره قانون رو، میره از راه قانونی حلش میکنه
موسوی بعد از انتخابات: تقلب گسترده شده
سوال
: آقای مهندس، آخه چرا؟ دلیلتون واسه تقلب چیه؟
مهندس: --- (پاسخی نمی دهد)، آقای محتشمی پور هم تا همین الان بعد از یک و سال اندی هنوز میخوان مدرک هاشون را رو کنن.
سوال
: خانم دکتر رهنورد، شما دلیلاتون چیه:
خانم دکتر: 1- طرفداران موسوي در تظاهرات هاي قبل انتخابات صد برابر احمدي نژاد بود.
2- گزارش هاي ما در روز انتخابات حکايت از برتري 5/4 به 1 بود.
3- از ساعت 11 صبح تعرفه در دست مردم قرار نگرفت.
4- من لر هستم و موسوي بارها گفته من داماد لرستان هستم بنابراين لرها موسوي را نمي گذارند به احمدي نژاد راي دهند.
5- ترک زبان ها هيچ وقت فرزند خود را نمي گذاردند به ديگري راي بدهند.
>>>فایل صوتی افاضات خانم دکتر (همون ادله شون برای تقلب)<<<
Save Target As-۱۱۰KB

با تشکر از
دنيا همه هيچ و كار دنيا همه هيچ